Kubraybars daha dün anaokulundan bir veki aradı bu sene kayıt yaptirdin mi bizim sınıf karman corman oldu vs gibisinden bu sene Kurana yazdırdım dedim aaa iii öyle mi neyse tamam deyip kapattı. Ay bir kaç komşu daha var Kur’an’a yazında gider bırak anaokuluna gitsin diyorlar. Hayır geçen sene gitti inan bir fayda görmedim aksine iyice hırçın laf dinlemeyen bı kız oldu. Orda öğrendiği sadece 10 a kadar yazmak oldu. Zaten benim çocuğum 100 e kadar sayıyor bunri biliyor evde bende gösterirdim boşa gitti resmen bir senesi oyke oyun oynayıp dans ettiler. Yok çılgın saç lartsi , yok pizza , yok yılbaşı partisi hep gereksiz bir şey öğrendikleri yok yani. Ama bu Kur’an kursunun Instagram hesabına baktım. Tuvalet adabı , kandiller , bayramlar ne için var gibi çok güzel etkinliklerle oyunlarla anlatıyorlar çok hoşuma gitti