kızlar benım dıkısler 10 gun içinde düştü ve ıyılestı sadece hastenede 1 saat üstüne oturamadım onun duşunda çok ıyıydım ama ılk doğumda 40 gun boyunca agrı oluyordu dınlenmeem rağmen ee sımdı ıkı çocuk dınlenmek hayal zaten hastaneden gelır gelmez hemen ayaklandım bana 40 bıtınce kontrole gel demısledı acaba gıtsem mı gıtmesem mı kendımı ıyı hıssedıyorum ama ne dıyosunhz gıtmem gerekır mi