Kızlar bebeğimi 4 aya kadar emzirdim daha sonra bebeğim doymamaya başladı uyumuyordu yutkunmuyordu artık.Bende mama destekli devam ettim ve hem mama hem meme derken sütüm daha da azaldı ve 2 aydır 30 CC iki göğsünden zor cikiyr o da 5-6 saatte bir,yesem de icsemde bişe fayda etmedi artmıyor şimdi ben ne yapacam sütü kesicm mi yoksa sağa sağa az da olsa o 30 u vermem mi lazım