1 buçuk ay önce sünnet olmuştuk içe gömük pipiymiş masaj yap demişti doktor. yaptım ama yapışıklık oldu yinede. Dün doktora götürdük biraz yapışıklık var dedi açtı baya ağladı yavrum pipisi kıpkırmızı galiba hala acıyo huysuzluk var ne kadar sürer yada ne zaman geçer ki