13 aylık oğlum Henüz yürümedi emekliyor, etrafa insanlara çok ilgili , göz teması var , yabancılaşma var , elimi uzattığımda elindekini getiriyor bana anne baba cok anlamlı olmasa da söylüyor , alkış baybay, çirkin oluyor , cee gibi oyuna ilgisi var , top oynuyor bizimle , bizi taklit ediyor kelime olarak komiğine giderse
Ama; işaret etmiyor ben işaret edince bakmıyor
Parmak ucunda yürüyor yürütünce ( henüz yürümedi)
Tam anlamlı kelime söylemiyor
Yemeğe ilgili değil
Kitaplardaki şeyleri gösteriyorum pek ilgilenmiyor
Henüz uzuvlarını göstermiyor
Lütfen yorum tapın oğlum normal mi sizce 🙏