susunbebekuyuyo Biz3kisiyiz_ koşuyolu medipol mustafa çiftçi kesinlikle 3 senedir tee maltepeden e 5 trafiğini çekip gidiyorum çok memnunum
Niloskininannesi Ataşehir medicana Kevser Beşbenli çok memnunum çok ilgili alakalı sevecen ve en önemlisi nazik
Meryemasena2 Hacer Arıkan avcu kartal araştırmaya bağlı yakacık devlet hastanesi çocuğumun kafasında kanamayı onun dikkati sayesinde öğrenmiştik
Niloskininannesi Biz3kisiyiz_ tamamlayıcı dağlık sigortası ile gidiyoruz sadece katkı payı ödüyoruz 15 TL inanın bilmiyorum normalde ne kadar
GSevilay65 Biz3kisiyiz_ gebzeye gidersen harika bir doktorumuz var eminim çok memnun kalırsin biz Pendik’ten gidioruz