Tcolak Merhaba arkadaşlar kızım 4 Eylül’de 2 yaşına giricek nasıl besi bıraktırabilirim eğitici tuvalette aldım ama şöyle birşey benim bir tane daha kızım var oda Eylül’de 1 yaşına griicek o yüzden pek üzerine düşemiyorum nasıl bıraktırabilirim