Hanımlar , 17 gün geciken bir regl var , ve biraz önce test yaptım çift çizgi çıktı . Eşimin yemin toreninden daha dün gece geldik . Eşim askerde . 2 buçuk yaşında oğlum var ve askerden geldikten sonra istiyorduk zaten ikinciyi. Emin olmak adına doktora gidicem bugün . Sizce gebe miyim🥹🥹🥹