merwee89 Kızlar 6 ay 3 günlük oğlum var. Neler yapiyorsunuz aktivite falan olarak? Neler yapabiliyor bebişleriniz?
Tinyminihanim merwee89 ben buzdolabının tam üstüne değil ucuna magnet koyuyorum. Daha kolay alır diye. Almaya çalıştırıyorum. 1 sağ eli ile bir sol eli ile aktivite olsun.
merwee89 Tinyminihanim aaa çok iyi magnetlerden var ayına gore degıl dıye kaldırmıştım bende yapayım. cıngıraga oyun halısına ilgisi kayboldu çünkü.. seslı müzikli marakas aldım onu sevdı elıne alıp kolunu bı asagı bı yukarı sallıyor😂
Tinyminihanim merwee89 evet kesin yap internete gördüm çırpısının arasına kumaşlar sokup bebeğin çekmesini sağlıyorlar. marakas ne canım ?
merwee89 Tinyminihanim evet onu bugun araştırırken bende gördüm yapacağım.. bu canım bıde müziklisi var