Merhaba sevgili anneler ek gıdaya erken başlayanlarınız var mı benim bebeğim 5 aylık işe benimle gidip geliyor ama artık kaynanam bakacak Ben de bu ay tadımlara başlamak istiyorum sütüm yeterli 6 ayıyı beklemesek sorun olur mu sizler ne zaman başladınız ve nelerden başladınız