UmutUmay Birbebekkkbircicek oglum suan 17 aylik surekli konustum hep sohbet ettim onla bu elma bu seker bu su bu peynir bu sut vs once “bu” kelimesini kavradi 16.ayindan beri de istedigi seye bu bu deyip parmagiyla gosteriyor. Ama her bebek de ne yazik ki ayni degil
Zey-yus50 Birbebekkkbircicek en geç bir yaş heralde dokuz ayından belli işaret ediyo parmağıyla şuan bir yaş işte al anneye götür baba nerde gibi kısa komutları uyguluyo
Sonnn UmutUmay Bende öyle yapıyorum onun faydasını gördüm. Ne yaparsam anlatıyorum. İsimlerini diyorum. Bir süre sonra oğlumda diyor.
idilkus Birbebekkkbircicek 7buçuk aylıkken istediği her şeyi işaret parmağıyla göstermeye başladı. Bi yere gitmek istediğinde vs hep işaret parmağıyla gösteriyor. Ben bir şey gösterirken anlatırken falan hep işaret parmağımla gösterip bak diyordum oradan öğrendi heralde
idilkus Deletedmom_37 her bebeğin gelişimi farklı, kızım 8 aylık emeklemiyor mesela dişi çıkmadı 6 aylık bebekler emekliyor koltuğa tutunup kalkıyor bende onlara İnanmayayım o vakit 😂😂
Hbbknk Birbebekkkbircicek 1 yaşında başladı şuan 14 aylık ve ben yanlış bir şey öğrettim istediğin şeyi bu mu diye gösterdim oda istediğini bu değilde bu mu diye istiyo şuan🤣🤣ben ettim siz etmeyin😂
Linam88 Birbebekkkbircicek 7 aylıktı ilk defa ne istediğini işaret etmeye başlamıştı o yöne doğru parmağını kaldırıyordu