reyhantugra Merhaba başlıktada yazdığım gibi sabahları çok bulantım oluyo ama kusamıyorum beni çok rahatsız ediyo 3 4 gündür var aynı şeyi yaşayan var mı acaba ne olabilir ?
reyhantugra Pozitif93 antidepresan kullanmaya başladıö ve bişeyim kalmadı çok şükür tüm mide bulantı rahatsızlıklarım psikolojikmiş
reyhantugra Pozitif93 gerçekten zor durumdaydım ailemden uzaktım eşim göreve gidiyordu herşeyi kafama takmaya başladım zamanla mide de batlak verdi en son gitmediğim yer kalmadı en sonunda psikolojik olabileceğini düşünüp gittim ve ilaca başkadım şuan iyiym