Yaklaşık 1 haftadır pişik problemi yaşıyoruz penaten bepantol pişik kremi kullandım geçmiyor sleepy ıslak mendil ve bezini kullanıyorum ıslak mendili kullanmayı bırakıp bebek temizlik pamuğu kullanmaya başladım fakat geçmek bilmiyor sanırım bez yapıyor sizin bir fikriniz var mı?