Miniminim Kizlar pandemide pek sutyen takmadım yarım atlet.kullandım calisma hayatim onlineydi. simdi de yaz sıcağında vs takmiyorum denebilir sizler evde takiyor musunuz şu ana kadar sarkmadı umursamadim ama 1 yıl daha evdeyim. Takmak fayda eder mi
minikfarem__ Miniminim bence göğüs ölçüsüne bağlı biraz da bu durum. Büyük goguslerde sarkma oluyor muhakkak ama küçük olunca sarkma hiç görmedim ben.
SunnyG Ben senelerdir yarım atlet kullanıyordum dışarıda. Pedli olanlardan. Hiç sarkma sorunu yaşamadım. Ama göğüslerim büyük değildi 75ti.
Gizemlibirisi Benim göğüslerim büyüktü mastit olmamak için doktor yarım atlet önermişti. Aşırı sarktı