Kızamık aşısı, göçten dolayı 9.aya çekildi biliyorsunuz. 9.ay aşısına kadar güleç, adına hemen bakan, hırçın olmayan bebeğim o aşıyı olduğumuz günden bu yana o kadar değişti ki aşının etkisi mi diye düşünmeden edemiyorum.
Aşı karşıtı değilim ancak hırçınlaştı, adına dönüp bakmıyor, yirmi kere seslenirsem ancak öyle bakıyor, her şeye gülerdi ancak gülmesi kendi isterse oluyor artık. Pek ifade edemedim aslında. Aynı durumu yaşayan var mı?