Arkadaşlar kizim 6 aylık. Dizimde sallanarak uyumaya alıştı. Bundan bunaldım annem dedi ki göğsüne al pişpişle yatağına bırak pişpişle. Evet bununla uyuyor ama dalmasi yarım saat belki sonrasında da 10 dk.da uyaniyor. Ne önerirsiniz cok zordayim post actim ama pek öneri alamadim