ozomom Kızım 6 aylık oldu,uzun zamandır saçlarımı boyamıyorum, beyazlarım çok çoğaldı.Artık doğal boya ile boyamak istiyorum var mı marka önerisi olan arkadaşlar?
Buse-3535 ozomom phyto markasını öneririm, ben hamileyken onunla boyuyordum, bitkisel bir boya, eczanelerde satılıyor.