bebeğim 4 ay 14 günlük yaklaşık 3 haftadır yaşıyorum. Biz prematüre olduğu için en baştan mamada takviye olarak veriyorduk. Meme + mama şeklinde. Zaten sütümde hiç dolu dolu olmadı. Ama yinede emiyodu orta miktarda. 3 haftadır geceleri denedim uykuda ilk hafta emdi sonra gecede emmemeye hemen uyanmaya başladı. Memeyi verince resmen ortalığı yıkıyodu. Hala düzelmedi deniyorum tabi bu arada mecbur mamayıda arttırdık.