010722ikrs emziriyom doktor sorun olmaz dedi her gece 1 tane kullanmıyorum 7 tane var içinde antibiyotik te 3 tane idi bi pakette bide rahim kanseri test yaptılar oda bu hafta çıkacak korkuyom inşallah temiz çıkar adetimde düzensiz oluyor onun içinde hap verdi inşallah herşey düzelir