Berilsmom13 Mnk16 küçük sarımsak tendesiniz en ufak kısmıyla rendele canım çay kaşığına koy bi iğne ucu kadar çok azıcık koyacaksın sonra sütünü sağ kaşığa dök ağzına :) üstünede emzir
Busraaslan Mnk16 biz muskatı sarımsak rendesiyle rendeledik çok ince bir şekilde üzerine sıcak su döküp demledik emziriyordum ben de içiyordum çok az çay kaşığıyla bebeğe de içiriyordum