Merhabalar oğlum 5 aylik bir süredir boynunda isilik vardi onu geçirdik derken şimdi kol ve bacaginda olmaya basladi doktorun verdiği kremleri kullaninca çogaliyor resmen. Kullanmayi biraktim hergun yikayip gül suyuyla siliyorum o bolgeleri ama bugünde bacağinda isilikle uyandik varmi evde uygulayipta memnun kaldiginiz doğal yöntemler