queenelizabeth Kızlar ablam hamile bebişine bu isimleri düşündük sizce hangisi kulaga daha hoş geliyor ?
queenelizabeth Deletedmom_22 ayy çok tatlısınız ♥️ Çok güzel isim Alina soylu , yüce , asil demek değil mi
queenelizabeth Alpingo ya Doğa ismini çok istiyoruz biz. Onu değiştirmeyeceğiz ama iki isim de istedik bi yandan fikriniz için teşekkürler
queenelizabeth Deletedmom_36 evet biz de öyle düşündük kalbimiz Doğa’dan yana. Ama ilerde seçeneği olsun diye Bir isim daha eklemek istedik. Doğa başta olsa nasıl olur acaba
Henakiz Kızıma iki isim koymuştum. Şimdiki aklımız olsa tek isim koyardık. 😃 İleride evlenip kendi soyadını da tutmak istese cümbüş yeri. Uçak bileti alırken, bir yere kayıt yaptırırken vs daha meşakkatli. Bizce tabii. Ama 3 isim de çok hoş bu arada. ☺️🌸
queenelizabeth Henakiz evet ya haklısınız sınavlarda optiğe kodlaması var bide 😄😄 ama birini sevmezse öbürünü kullanır seceneği olur diye düşündük 🥰
endoplazmikretikulumiste PERA harika bir kız bebek ismi seçilmiş özel kişi anlamına geliyor , bence değişiklik yapın 🤩
Gzdzeynep queenelizabeth arkadaşımızın kızının ismi bilge doğa ikisi yanyana durunca da kulağa hoş geliyor size de fikir olur diye yazdım. seçtiğiniz üç isim de çok hoş