MSamet yani ilerleyişe büyümesine bağlı göz kapama bandı verdiler mi? 3 yaşa kadar görme tam olursa kendi kaymasını toparlayabilir göz tembelliği geçerse normalde eksik gören gözü çalıştırmanız gerekir ki gözlük bence bu olayda en masum şey ilerde lazer olur lens takar zaten atar gözlüğü önemli olan az gören gözü görmesini sağlamak bunun içinde o gözü çalıştırmanız gerekir tam gören gözü kapatarak