Noname21 Benim kızımda 34 aylık. Biz de tatilden yeni döndük Bestway üçlü set almıştım kolluk can yeleği simit. En iyi simitle yüzdü. Kolluğu sevmedi.
Şapka normal bir şapka aldım LCW.
Deniz patiği e bebek aldım çok memnundum.
Mayosunuda e bebekten aldım 3 yaş tam oldu.
Sebamed 50 faktör güneş losyonu sürdüm ufacık kızarıklık dahi olmadı.
Oğlum 8 aylık ona da sürdüm o da baya iyi hiç yanmadı güneşten.
Ayrıca, gölgelikli simit oğluma kullandım ben. Kızımıda gel bindireyim dedim denizde, bebek uyurken kızım hiç sevmedi. Çok da büyük kaldı gölgelikli için. ☺️