Oguzhanberraselina gazlı bir bebek değildi ama reflü olması beni çok zorlamıştı çünkü her seferinde kusuyordu bir gün saymıştım tam 21 kere kusmuştu öyle olunca kilo alımıda yavaşlamıştı maalesef ilk 6 ay bu yüzden çok zor geçmişti bizim bana hiç geçmeyecek gibi geliyordu bu yüzden 6 farklı doktora götürmüştüm hepsi aynı şeyi söyledi zamanla geçecek dediler dedikleri gibi oldu:) ilk 20 gün kadar yoktu uyku düzeni sonrasında 12 den önce uyumuyordu 3. Ayında hep saat 8 8-8:30 uyutmaya çalıştım nasıl alıştırırsanız öyle gider zamanla oturur uyku düzeni merak etmeyin bende hiç bir iş yapamıyordum yemek yemeyi geçtim tuvalete zor girdiğim oluyordu yalnızken, hepsi geçti gitti çok şükür çok çok daha rahatım şimdide yürümeye başladı bu seferde o zorluğu var hep peşindeyiz 😂 hep bir şey çıkıyor ama bu şekildeki gibi zorluğu kalmayacak merak etme 🙂☺️