Hatice_551
Şimdi şöyle diyeyim atak haftaları uyku gerilemesi yapabilir uyku gerilemesinin olduğu diğer aylar hatırladığım kadarıyla 4 8 12 18 ve 24 aylar. Şimdi her 4 ay atağı sadece uyku gerilemesi yapmıyor 4 ay yatağında ağlama krizleri de görülüyor beslenme reddi iştahsızlık da görülüyor yaptığı şeyleri yapmak istememe görülüyor çok huysuzluk olabiliyor bu bebeğe göre değişiyor yani sizin bebeğiniz uykuyu reddetmiş benim oğlum da 4 aylıkken çok iyi uyuyordu çok uyuyordu dört ay yatağını iyi uyku ve çok sık beslenme ile geçirdik. Şimdi gelelim sizin tuvalet iletişiminize ben tuvalet iletişimi yapmadım ama şöyle fikir yürüteceğim 2,5 ayrıkken de sorun yaşadığınızı söylemişsiniz o zaman da atak haftası var diye hatırlıyorum oğlum o zaman meme reddi yaşamıştı, demek istediğim şu aslında atak haftalarında bebeklerin huyları suları değişebiliyor istemediği şeye zorlandığı için mi yapmıyor acaba öyle düşünüyorum.