Bnm kızımda 2 aylık we kırkı çıktığından beri saat 7 de başlıyor gece 1 e kadar asla susmadan ağlıyor gayet güzel emen bebeğim artık emzirmek istediğimde çırpınıyor resmen mama kullanmak istemedim ama inatla emmedi mecbur kalıp aptamile başladım we biberon tercihide baya zorladı ki en sonuda awenti tutabildi 😔