Ayliz26 Kizlar bebeğim 2 aylık 1 buçuk ay silikon ucla emzirdim artık onunda almiyor ek olarak manda veriyorum artık sagicam sütümu meme ucum yok çünkü sagip buzdolabına attıktan sonra nasıl geri vericem bilgi verirmisin ilk çocuğum tecrübesizim
Annenazz Ayliz26 oda sıcaklığındaki su ile ısıt. Benmari usulü. Kaba ılık su koy içine de sütünü koy ısınır (poşet olunca daha kolay oluyor) sonra biberona koy ver. Buzluktan vereceksen alta koy orda çözülsün yine aynı şekilde yap.
Umayy16 Ayliz26 Ben su isitip suyu bi kaba alip poseti icinde bekletiyordum hemen cozuluyodu süt. Biberonla veriyodum biberon istemiyodu sevmiyo ne emzik ne biberon siringayla veriyodum