tospirikannesi bu perşembe günü ateşlendi akşam tamda 1 yaşına bastığı akşamdı😪 ateşlendi calpol ve pedifene rağmen arttı. Sabah 5 te 39,2 yi görünce acile gittim. Devlet bir şey yapöadı, boğazı kızarık dedi idrar istedi ama tam bi işkence yaptığı çiş asla o torbaya girmiyor deliriyorum. Sabah 7 gibi eve dönüp 8′de tekrar çıkıp 9′da özel hastaneye götürdüm burun akıntısı, göz kızarıklığı ve yaşlanma ve ateş şikayetlerini anlatınca covid dedi direk. Test istedi pozitif çıktı. İnfluvir yazdı 1 cc 12 saatte bir. Ama kaç gün kullanması gerektiğini soramadım. Size hangi ilaçlar verildi? Hastaneden geldiğimiz günün gecesinin sabahı 6 gibi ateşi biraz yükseldi ama ateş düşürücü vermek yerine doğal yollarla düşürdüm. Bi fe azitro şurup verdi aç karna sabah bi sefer. Bu gün 5.gün çok şükür bi daha hiç ateşi çıkmadı. Burun akıntısı ve göz akıntısı da yok. Sambucol kara mürver takviye aldım cumadan beri onu da veriyorum. Ek gıda diş çıkarma yüzünden biraz zor geçiyor anne sütü de almıyor ama faydalı öğünler le üç beş kaşıkta olsa desteklemeye çalışıyorum.