Merhaba anneler 🌸 bebeğimde 1.5 aylıkken süt alerjisi olduğundan şüphelendik. Doktorumuz da hak verdi. 15 günlük bir diyet yapıyoruz şimdi, emzirdigim için bazı besinleri yasakladı. Mukuslu kaka, huysuzluk, hırıltılı ses, fiskirtarak kusma, uykuya dalamama gibi sorunlarla karsilastik. Doktorumuz; süt, yoğurt, peynir, yumurta, tahin, susam, çikolata ve paketli tüm ürünleri içinde peynir altı suyu olabilecek ürünleri ve süte dair her şeyi yasakladı bu süreçte. Özellikle kahvaltıda çok zorlanıyorum. Sütümun besin kalitesi de düşecek diye endişeleniyorum.
Bu durumda olanlar var mı? Bebeğinizde ne gibi sorunlar oldu, ve neler yiyorsunuz Allah aşkına? Özellikle kahvaltıda. Hele bana yardımcı olun Allah rızası için 🥴❤️