oglumuz01 2 senedir hiç açmadım o kokuyu bilirsiniz. 30 derecede yıkasam mı olur mu ki havlular patikler falan
burjuvaanne oglumuz01 at at hepsini at arada havalandirmak iyidir bende hurclara ayirdim ara ara yikiyorum