Bence gidin temiz bir hastanede yaptırın. Allah korusun çocuğunuza birşey olucak içiniz acicak ömür boyu evladınız ile birlikte. Küçükken hatırlıyorum. 2007 falan çokta eski değil. Kardeşim sünnet olmuştu klinik gibi biryerde ona rağmen mikrop kaptı kardeşimin ppsi. Annem hala üzülerek anlatır. Şimdi oğlumu sünnet ettirmeyi düşünüyorum. Direkt ozelde. Riske atmaya değmez bence