Merhaba hanımlar,
Bebeğim 6 aylık aşılarını olacak. 1 tanesi oral, 3ü de bacaktan olmak üzere toplam 4 aşısı varmış. Hepsi aynı anda mı oluyor? Öyle olursa çocuğun bünyesine ağır geliyor mu? Herhangi bir yan etkisi oluyor mu? Yaptıran anneler bilgi verebilirseniz sevinirim 🌸