mama Duygugul diş yüzünden de olabilir tabiki ama benim kuzenim özellikle uyurken kulağını tutmadan uyumazdı. Böyle bir alışkanlığı vardı🤷🏻♀️
dere-07 Duygugul kuşağı ağrıyor olabilir mi ? Bi doktora götürün isterseniz bir problem olup olmadığını öğrenirsiniz
Smyyecnar Duygugul ya benim de oğlum 7 ayına yeni girdi bugünden beri kulağını tutuyo saçlarıyla oynuyo 2 tane dişi çıkmış ama ilk defa bugün tuuttu
Erkencikus Duygugul aynı biz. Epeydir böyle kulağını çekiyor tutuyor saçlarıyla oynuyor .acaba kulağı mi ağrıyor diye 2 farklı doktprsa götürdüm ama metrede yazıyor dis cikackken çocuklar yaparmis
elfhuma19 Duygugul 6.5 aylığız dün bu sebepten doktpra gittim 2.dişi yolda patlamış diştende yapabilirmiş ama doktora görünün isterseniz
Babe Duygugul 5.ayindan beri tutuyor benim kizim da.Su an 7 aylik hala dis filan yok.Doktorumuza 5 aylikken sormustum kulaklarinda sorun yok dedi.Sadece arkalari hafif kurumus yag sur dedi.Su an kuruluk yok ama hala tutuyor.Bence kulaklari kasiniyor.
Prenses Duygugul benim kızmdq çok tutuyordu sbah baktım kanamış doktora götürdük baktı iltihap lanmış dedi