Eliiif1 Eşim almış sut yapar diye ama internette zararli gibisinden bir şeyler yazıyor kullanan var mı?
Kadifemsii Eliiif1 zararlı mı bilmiyorum ama bağırsakları çalıştırıyor tabi ishal ediyor e böyle oluncada vücuttaki su azalıyor . Yani süt yapması benim mantığıma uymadı
bayankitapkurdu Eliiif1 çok feci bağırsak çalıştırıyor. Çocuğa da geçebilir. Onun yerine rezene için. Ya da aktarda karışık anne çayları oluyor. Bi de e ebebkte var anne çayı ondan alabilirsiniz. Ama lütfen sinamekiyi içmeyin
Ezgi_Toprak Sinameki kullanmayın lütfen. Bağırsaklardaki iyi huylu floralara da zarar veriyor ve uzun vade kullanımında bağırsak tembelliği yapıyor. Yani bir süre sonra o çayı içmeden tuvalete çıkamıyorsunuz. Süt yoluyla da bebeğe geçebilir.