Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık. Karın üstünde durmayı sevmiyor. Gün içinde 4 - 5 defa karın üstüne yatırıyorum ama 5 dk duruyor en fazla sonra ağlıyor. Oyuncaklarla vs de oyalıyorum ama sevmiyor. Doktorum da karın üstü az yaratıyor fazla yatır demişti. Kaç dk karın üstü durması gerekiyor? Karın üstünde durmaya alışır mı zaman geçtikçe?