Yusufagahinannesi deniz_063 ilk alnca babam dediki ben bile bunla İçemem küçücük çocuk ne anlasın ben sekiz aylıkken almıştım maşallah hemen öğrendi 😂 Bebeklerin emme refleksi olduğu için çabuk öğreniyorlar
deniz_063 Yusufagahinannesi biz biberondan pipetliye geçtik şuan 1 yaşındayız dün aldım ama hala anlayamadı🤭