KahveliVera 2 ay önce kizimi sütten kestim ama halen göğsüm dolu iltihap gibi geliyor birde belim ağrımaya başladı doluluktan ne icsem anında kesilir sütüm Siz neler yaptınız keserken
bahar95 KahveliVera cnm bilgim yok bende kesmeyi düşünüyorumda duyduğuma göre 1haftada kesilmesi gerekiyor diye biliyorum bı doktora git bence
cottoncandy Ben sütten kestikten sonra sütü kesen bir hap var (aile hekiminize sorabilirsiniz veya kadın doğumcuya) o haptan içtim, ve 1 hafta arayla iki kere sağdım. Hap sayesinde tekrar süt üretimi olmadı bomboş kaldı sağınca.