Merhaba anneler bebegim 10 aylık. 5 aydır yanında uzanıp uyutuyorum saçımla oynuyor eskiden hoşuma giderdi ama artık saçımı çekiyor yolluyor uyuyana kadar çekiştiriyor canm acıyor dayanamıyorm artık. 50 cm civarında bez bebek veya peluş ayıcık almayı düşünüyorm sizce ne yapmalıyım tavsiyesi olan?