Avsrlkn oğlum 18 aylık. Ara ara o kadar güzel yiyor ki. Ara ara da hiç yemiyor. Belli bir düzenleri var. Ben kendimi çok yıprattım. Şu an saçmalamışım diyorum. Bende çok post açtım yemiyor yemiyor diye. Çok eşimle tartıştım, yemeği kendime zehir ettim. Ama boşuna. Sonra bir yiyor benim kadar. Hiç endişelenmeyin. Stres yapmayın. Kendiliğinden geldiği gibi geçiyor.