3 hafta oldu başlayalı yani bu 3. Hafta. 26 buçuk aylıklar. Bugün müdür aradı. Çok ağlıyorlar alışamıyorlar. Onlara bir öğretmen tahsis ettim diler çocuklarla diğer 2 öğretmen ilgileniyor ama yine de alıştıramadık diyor. Almamızı istiyorlar. Tabi sakin zamanları da oluyormuş ama. Gurbetteyim ben bakıcı da bulamadım. Üstelik iyi geldiğini düşünüyordum onlar için. Sadece 3 haftada bile konuşmaları yemeleri parkta geçirdikleri zaman bile o kadar etkilememişti ki bebeklerimi. Eşim de polis ama normalde sınıf öğretmeni okul öncesi eğitimi de var. Eşim alma taraftarı değil her çocuk alışır ha zaman alır orası ayrı diyor. Başka kreş mi baksak diyor ama 3 haftadır oraya gidiyorlardı. Napacağımı bilemiyorum. Almasak eğer kafam kalır mı acaba hani bakmak istemiyorlar gibi olur mu öğretmenleri? Bilgili anneler varsa bana bi yol gösterse