Günaydın kızlar. Kızımın takibini çocuk hastanesinde bir doktor yapıyor. 1 yaş kontrolünü yaptırdık ama tekrar ne zaman gelmem gerekiyor diye sormayı unutmuşum. Şimdi ne zaman gitmem gerekiyor acaba? Bi de ocean d vitamini kullanıyoruz. 400 ve 600 olanı var ya 1 yaştsn sonra mı değişiyordu o?