AhsenMeryem6169 benim kızımda da vardı hemde yaklaşık ceviz kadar büyümüştü.doktorumuz fıtık dedi ben yinede ayrıca çocuk cerrahiye götürdüm O doktor da aynı teşhisi koydu.genelde gazdan oluyor çok sık emzirme dedi ama ne mümkün benim kızım memeye yapışık yaşıyordu o ilk 3 ay.herhangi bi müdehalede bulunma,bastırma,bişey bağlama.bize doktor 2 yaşına kadar geçer demişti,4 aylıkken geçti.endişelenmene gerek yok canım.