Bebeğim 12 aylık oldu bizde de durumlar aynı bence gelişimine göre böyle olması da normal yani. Zamanla oturtacak kelimeleri ve de gösterir düzeye gelecek biz sürekli gösterip söyleyeceğiz bir de her bebeğin gelişimi farklı oluyor mesela bebeğim 11 aylıkken emeklemeye başladı ondan önce yerinden kalkmazdı yuvarlanmazdı bile bir anda başladı kimi çocuk da 9 aylık yürüyor dil gelişimi de öyle bebeğim sürekli ses çıkarır konuşur bazı bebeklerde 1 buçuk yaşındayken anca kelimeleri söylüyor hiç takmayın kafanıza onlara güvenip desteklemeye devam 💕🌸