Kızlar 9 günlük kızım var ilk emzirdiğimden beri göğüsuçlarım yara oldu düne kadar emiyordu ama dün geceden itibaren emmemeye başladı göğüsuçlarım çok kötü enfeksiyon kaptılar dibine kadar bembeyaz oldular kenarlarından iltap akmaya başladı sık sık krem sürsem bile geçmedi yaralar dün geceden beri elle sağıp sütü veriyorum tabi zaman alıyor elle sağmak sizce ne yapmalıyım pompamı alsam yoksa mamayamı başlasam