miniktosbagam Ben okula birakirken cok agliyordu ama kapidan cikinca susuyordu hemen videosunu gonderiyorlardi gayet gulerken falan😌
Bunları yaşayan bir biz değilmişiz ya😅 sabah hazırlanırken ve okula giderken o kadar çok ağlıyorki,üzülsem de belli etmiyorum kararlı olmaya çalışıyorum. Okula gidiyoruz ağlayarak öğretmeninin yanına gidiyor. Kendi sınıfa girdikten sonra hemen gitmiyorum orda dinliyorum hiç ağlama sesi yok. Anne babaya naz yapıyorlar sadece diyor öğretmenleri🤭 Orda da çok mutlu,hem videolardan gördüğüm o hemde hergün eve mutlu geliyor okul iyi geçti diyor. Ama her sabah yine aynı sorun. İnşallah aşabiliriz🙏🏻