vugarmehriban geçen gün benim bebeğimde düştü yataktan takip ettim sürekli kusma,gözlerde kayma v.s yoktu. Ben dr a götürmedim herhangi bi sorunuda yok şimdilik. Eltim yenidoğan hemşiresi ona söyledim,hareketlerin de değişiklik yoksa kusma,göz kayması v.s yoksa götürmene gerek Yok dedi. İlk 4 saat uyutmadım ama .