Serpilctn mamayi verdikten bi 10 dk bazen hemen aradan bir dk geçmez böyle kusar 120 cc içiyor bazen çok çıkarıyor 30 cc kadar hemen hemen bazen de az
Golgicisimcigi Serpilctn fazla gelmiş annesi 30 cc çıkarıyosa 90 ver fışkırarak kusarsa rahatsızlığı vardır onun dışında yandan akması çökelek gibi kusması vs normal
Menis123 Serpilctn benim oğlumda böyle kusuyor bi kaç gündür 40 çıktıktan sonra böyle olmama başladı 60 cc veriyordum 90 a çıkardım içiyor 90 cc de ama hep ağızına geliyor süt yatarken falan korkuyor beni 60 cc verince aç gibi davranıyor anlamadım ne yapmam lazım
Serpilctn Golgicisimcigi ama bazen yine ağzının kenarından kusar ama çok kusar mama mi fazla geliyor diyorsun
Meteninanasi Serpilctn doktora bi götür istersen benim bebeğimde her mamadan sonra kusardı nadirdi kusmadığı midesinde reflü çıktı anne sütü alıyorsa yapacak bişey yok eğimli yatırın ama mama kullanıyorsa ar mamaya geçirdi doktor bizi ama size kesin teşhis konmadan hareket etmeyin tabi
Golgicisimcigi Serpilctn bence öyle benim bebeğimde doğdu iki haftalık oldu bi başladı kusmaya tam beş aylık şuan ve hala kusuyo fazlasını çıkarıyo doktor bana normal demişti bide gaz payıda çıkıyo
Serpilctn Meteninanasi sadece mama ile besleniyor canım yurt dışında yaşıyorum burdski doktora götürdüm normal dedi hiç reflu den falan bahsetmedi eylülde turkiyeye gidecem oradaki doktora bi göstercem reflu tanısıni nasil koyuyorlar doktorlar test falan mi yapıyorlar yoksa bizim anlatimimizla mi yola çıkıyorlar
Elfidam Menis123 ilk zamnlar bnm oğlumda kusmazdı şimdi 36 günlük çökelek gibi kusar yandan sızdırarak kusar. Bunlar mormal diye biliyorum gazla birlikte çıkıyorlar Ama fışkırarak çıkartması reflü ,alerji belirtisi kızımda yaşamıştık
Basak23 Serpilctn Büyük ihtimalle fazla geliyordur annesi 90 cc ye düşür ve besledikten sonra mutlaka gazını çıkartıp yastıkla yükselt reflü olmasını engellersin.
Serpilctn Basak23 az önce 90 cc verdim gazını da çıkardım yine kustu bıktım valla naptiysam engel olamıyorum kusmasina
Meteninanasi Serpilctn sizin anlatmanızdan yola çıkıyorlar benim ablamda Almanya da yaşıyor onun bebeğinde de var reflü doktor ona da aptamil ar önerdi
Mcoz Serpilctn çok fazla değil kusması. Gazdan kaynaklı gibi geldi bana. Telaş etmene gerek yok bence normal sürekli yan yatır boğazına kaçmasın
Serpilctn Rumeysa28 onuda denedim🤦♀️yarım saat beklettigimi bilirim sırf denemek için yok faydası olmadı hiç