Mnvvr doktorum bana hep motor becerileri daha önemli diyor. Tabi ki kilo alımıda önemli ama gelişim açısından motor becerileri daha önemli. Her ay boyu uzuyorsa başı büyüyorsa azda olsa kilo alıyorsa bunlar hep gelişimin ilerlediğini gösteriyor. Siz kendinize ve sütünüze inanın benim kızımında 4.ayda damağı şişti diş geliyor yani. Meme reddi yaşadık biberon falan almadı. O ay resmen aç yaşadı bana göre. Ee bir ay az kilo alınca hemen ortalama kilo düşüyor ister istemez