Hanımlar merhaba benim 4 aylık bebeğim var yaklaşık bir aydır ne yaptiysa bosalmayan sol göğsümde mastit oluştu antibiyotik kullandım ama fayda vermedi en son cerrahi işlemle gögüsteki sütü çektiler bana istersen bu memeni emzirme tekrarlar mastit dediler diğer göğsümle emzirmeye başladım ama mastit olan göğsümü sütten nasıl keseceğim ustelik şiş ve gergin mastitin tekrarlamasından korkuyorum